Yusuf Ozturk Nerelerde ?

'Sohbet & Geyik Muhabbeti' forumunda Yusuf Ozturk tarafından 22 Haz 2018 tarihinde açılan konu

?

Beni Hatırlıyor Musun ?

  1. Yes

    12 oy
    57.1%
  2. No

    9 oy
    42.9%
  1. Yusuf Ozturk

    Yusuf Ozturk HORTLAMIŞ GİBİ BAKMAYIN :D
    Oyuncu

    Katılım:
    2 Şub 2018
    Mesaj:
    69
    Alınan Beğeniler:
    11
    İlk başta muhtemelen Yusuf Ozturk yazısını görüp girdiniz.Oncelikle Tatilde Oldugum İcin Gelemiyorum DarkRPye zaten donuncede gelicegimi sanmiyorum cunku Murderde Yetkili Oldugum İçin Direk Murdere Gidicem Kısaca : Ölmedim Merak Etmeyin jsjsjs


    Not : Beni hatırlamayan yoktur umarim jsjsjsj
     
    Cydne bunu beğendi.
  2. Jughead III

    Oyuncu

    Katılım:
    13 Haz 2018
    Mesaj:
    42
    Alınan Beğeniler:
    5
    Tamam.
     
  3. Yusuf Ozturk

    Yusuf Ozturk HORTLAMIŞ GİBİ BAKMAYIN :D
    Oyuncu

    Katılım:
    2 Şub 2018
    Mesaj:
    69
    Alınan Beğeniler:
    11
    Peki
     
  4. Muz Gabuku

    Muz Gabuku Ay Krateri
    Oyuncu

    Katılım:
    23 Şub 2018
    Mesaj:
    170
    Alınan Beğeniler:
    9
    @Yusuf Ozturk Dark Rpye gelmessen murderda kafana bıçak darbesi atarım
     
    Ayborajj bunu beğendi.
  5. Skatebirt

    Skatebirt BabyFace Ünili
    Oyuncu

    Katılım:
    21 Eki 2017
    Mesaj:
    715
    Alınan Beğeniler:
    532
    Yusuf nolur gitme ya biz seni çok seviyoduk çok tatlı çocuktun sen ya nolur gitme cidden çok tatlı çocuksun
     
  6. glozzX

    glozzX Ay Efsanesi
    [DarkRP] Medya Takımı Lideri

    Katılım:
    30 May 2018
    Mesaj:
    867
    Alınan Beğeniler:
    620
    sjsjsj
     
  7. oguzkagankaya

    oguzkagankaya Ay Krateri
    Oyuncu

    Katılım:
    24 Şub 2018
    Mesaj:
    170
    Alınan Beğeniler:
    12
    Adam öldü moruq
     
  8. Olm bu cocuk üstadı nasıl hatırlamayaız tabiki unutuk daha perseusu zor hatırlayan hatta bilmeyen var seni nasıl hatırlasınlar yada bilsinler herhalde svnib popisisin
     
  9. Hayırsız Tilki

    Hayırsız Tilki Müslüm Gürses
    Oyuncu

    Katılım:
    16 Mar 2018
    Mesaj:
    717
    Alınan Beğeniler:
    288
    Türkçe çevirisi: perseus bile unutuldu seni kim hatırlasın
     
  10. Brain Death

    Brain Death Tam Bir Atatürk'çü
    Oyuncu

    Katılım:
    12 May 2018
    Mesaj:
    587
    Alınan Beğeniler:
    111
    yürü git weWQE:Qwe knk gel dark rp yav
     
  11. D1ABLO

    D1ABLO patateş
    Oyuncu

    Katılım:
    21 Eki 2017
    Mesaj:
    307
    Alınan Beğeniler:
    218
    JSJSJSJSJSJJSJSJSJSSJJSJS
    SJSJJSJSJS
     
  12. Yusuf Ozturk

    Yusuf Ozturk HORTLAMIŞ GİBİ BAKMAYIN :D
    Oyuncu

    Katılım:
    2 Şub 2018
    Mesaj:
    69
    Alınan Beğeniler:
    11
    İsim değiştirmediysen yeni adminsin adminliğin Hayırlı Olsun..
     
  13. Mert Stone

    Mert Stone Hunter
    Oyuncu

    Katılım:
    14 Oca 2018
    Mesaj:
    89
    Alınan Beğeniler:
    43
    Sen kimdin ? :D
     
  14. glozzX

    glozzX Ay Efsanesi
    [DarkRP] Medya Takımı Lideri

    Katılım:
    30 May 2018
    Mesaj:
    867
    Alınan Beğeniler:
    620
    1 ay falan oldu aşağı yukarı ismimde hep aynıydı evocityden beri oynuyorum zaten kankam
     
  15. Bahadir Acar

    Bahadir Acar Im already broken.
    Oyuncu

    Katılım:
    24 Eki 2017
    Mesaj:
    190
    Alınan Beğeniler:
    106
    sahte gülücükler biz senin asıl suratını biliyoruz Mert Spectrum :)
     
  16. Emirhan Escobar

    Emirhan Escobar Living...
    Oyuncu

    Katılım:
    14 Oca 2018
    Mesaj:
    218
    Alınan Beğeniler:
    20
    Harbiden kimdin sen :D
     
  17. John Alden

    John Alden Ay Tozu
    Oyuncu

    Katılım:
    25 May 2018
    Mesaj:
    35
    Alınan Beğeniler:
    1
    Çok sevindim kankam murderda inaktiflik yapma sakın dark rp girem falan deme bak gelme dark rp ye ^^