Sunucuda benim ismimi kullanarak benle dalga geçildi şikayetçiyim

'Sohbet & Geyik Muhabbeti' forumunda GurkanGG tarafından 26 Haz 2018 tarihinde açılan konu

  1. GurkanGG

    GurkanGG Ay Parçacığı
    Oyuncu

    Katılım:
    26 Haz 2018
    Mesaj:
    20
    Alınan Beğeniler:
    0
    Merhaba yetkililer. Sunucuda benim adımı izinsiz kullanarak benimle dalga geçtiler.
    Gurkan Coruh: EZIK HACKERIN TEKIYIM! Kerim Yüksel BENDEN DAHA USTUN!
    Bu şekilde yazdılar. Bu kabul edile bilir bir şey değil. Zaten kurallarınız da böyle bir madde olması lazım. Bunun böyle yapması benim tüm oyun zevkimi öldürdü. Benim tüm oyun zevkimi batırdı. Bunun için gereken şeylerin yapılmasını istiyorum.
     
  2. Mert Stone

    Mert Stone Hunter
    Oyuncu

    Katılım:
    14 Oca 2018
    Mesaj:
    89
    Alınan Beğeniler:
    43
    Dostum o sunucunun sistemi tarafından yazılmış birşey.Eğer birisi senin hackleme makineni kırarsa otomatik olarak bunu yazıyorsun.Başka birisi seninle dalga geçmiyor yani, merak etme.
     
  3. Mert Stone

    Mert Stone Hunter
    Oyuncu

    Katılım:
    14 Oca 2018
    Mesaj:
    89
    Alınan Beğeniler:
    43
    Geyik muhabbetmiş bende ciddi sandım cevap veriyorum :(
     
    glozzX bunu beğendi.
  4. GurkanGG

    GurkanGG Ay Parçacığı
    Oyuncu

    Katılım:
    26 Haz 2018
    Mesaj:
    20
    Alınan Beğeniler:
    0
    Benim baya bi kez kırılıyor ama hiç yazmadı ve neden kerim yüksel neden başkası değil benim makinemi kıran bile o değildi
     
  5. Hayırsız Tilki

    Hayırsız Tilki Müslüm Gürses
    Oyuncu

    Katılım:
    16 Mar 2018
    Mesaj:
    717
    Alınan Beğeniler:
    288
    Anladım hocam ekranda herkese gürkan isimli aptalı bilmem kim isimli kahraman durdurdu diyor onu takma ezik hackerım demeyi tak BEYİN FIŞKIRIYOR