Parkour SWEP İle Depo çatısına nasıl çıkılır ?

'Garry's Mod | DarkRP Sunucusu [Aktif]' forumunda D1ABLO tarafından 18 Kas 2017 tarihinde açılan konu

  1. D1ABLO

    D1ABLO patateş
    Oyuncu

    Katılım:
    21 Eki 2017
    Mesaj:
    307
    Alınan Beğeniler:
    218
  2. -Kaan Berk.-

    -Kaan Berk.- Ay Taşı
    Oyuncu

    Katılım:
    22 Eki 2017
    Mesaj:
    58
    Alınan Beğeniler:
    24
    Youtubede Başlığı İngilizce Yapıp Ama Alt Yazıları Türkçe Yapan Adam Gibi Adam...
     
    Bahadir Acar, D1ABLO ve NosCopeBey bunu beğendi.
  3. NosCopeBey

    NosCopeBey Ay Taşı
    Oyuncu

    Katılım:
    24 Eki 2017
    Mesaj:
    63
    Alınan Beğeniler:
    13
    Bir oyuncu nasıl banlanır videosuna hoşgeldiniz arkadaşlar !

    (Bunlar
    MoonGaming'in oyunları)
     
  4. Skatebirt

    Skatebirt BabyFace Ünili
    Oyuncu

    Katılım:
    21 Eki 2017
    Mesaj:
    721
    Alınan Beğeniler:
    534
    12 FPS ile Depo çatısına nasıl çıkılır olucak 60 fps ile oynayanlar daha rahat çıkabilir.
     
  5. D1ABLO

    D1ABLO patateş
    Oyuncu

    Katılım:
    21 Eki 2017
    Mesaj:
    307
    Alınan Beğeniler:
    218
    Video 60 FPS Sabit kardeşim
     
    NosCopeBey bunu beğendi.
  6. NosCopeBey

    NosCopeBey Ay Taşı
    Oyuncu

    Katılım:
    24 Eki 2017
    Mesaj:
    63
    Alınan Beğeniler:
    13
    Kanka sen pc mi yeniledin la sen -12 fps alıyordun eskiden D:
     
  7. D1ABLO

    D1ABLO patateş
    Oyuncu

    Katılım:
    21 Eki 2017
    Mesaj:
    307
    Alınan Beğeniler:
    218
    12 fps aldığım sırada çok kan var ve kör değilsen orda 999999999 tane ölü cesedin pop-up'ı var kardeşim[​IMG]
     
  8. Bahadir Acar

    Bahadir Acar Im already broken.
    Oyuncu

    Katılım:
    24 Eki 2017
    Mesaj:
    190
    Alınan Beğeniler:
    106
    Doktor Olup Nasıl MP5 Alıyorsun sen Mümmin Kardeşim.
     
    NosCopeBey bunu beğendi.
  9. Just.

    Just. Ay Efsanesi
    Site Yetkilisi Yüce Üstad

    Katılım:
    13 Eki 2017
    Mesaj:
    796
    Alınan Beğeniler:
    870
    Eventten dolayıydı.Damlama hemen.
     
    NosCopeBey bunu beğendi.
  10. Bahadir Acar

    Bahadir Acar Im already broken.
    Oyuncu

    Katılım:
    24 Eki 2017
    Mesaj:
    190
    Alınan Beğeniler:
    106
    Tamam abi banlama abi
     
  11. Skatebirt

    Skatebirt BabyFace Ünili
    Oyuncu

    Katılım:
    21 Eki 2017
    Mesaj:
    721
    Alınan Beğeniler:
    534
    EVENT YAP LEN MQ
     
    D1ABLO bunu beğendi.
  12. Klaster

    Klaster Ay Parçacığı
    Oyuncu

    Katılım:
    21 Eki 2017
    Mesaj:
    19
    Alınan Beğeniler:
    0
    beyler gelin benden öğrenin parkuru azad dan öğrenirseniz azad gibi 5 dk da çıkarsınız
     
  13. Skatebirt

    Skatebirt BabyFace Ünili
    Oyuncu

    Katılım:
    21 Eki 2017
    Mesaj:
    721
    Alınan Beğeniler:
    534
    Klasterdan öğrenecekseni otistikçe çıkmayı öğrenirsiniz
     
  14. D1ABLO

    D1ABLO patateş
    Oyuncu

    Katılım:
    21 Eki 2017
    Mesaj:
    307
    Alınan Beğeniler:
    218
    Video 43 saniye...