Fear RP nin abartılmış hali

'Ban Temyiz İstekleri' forumunda Reco AsSaiŞ tarafından 7 Ağu 2019 tarihinde açılan konu

Konu Durumu:
Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır.
  1. Reco AsSaiŞ

    Reco AsSaiŞ Ay Parçacığı
    Oyuncu

    Katılım:
    15 Haz 2019
    Mesaj:
    9
    Alınan Beğeniler:
    0
    1) Banlandığınız platform:Dark RP
    2) Sizi banlayan yetkili (@ ile etiketleyiniz):İsmail MoonGiller
    3) Banlanma sebebiniz:pöh he küfür etim diye
    4) Banlandığınız tarih:07.08.2019
    5) Neden banınız açılmalı (Yazı):pÖH DAĞHAN MOONGİLLER bizim fabrikaya baskın attı sorna ben oldum sorna ben geri dogdum fabrikadan aracımı aldım pöh base de beni cevirdiler (pöhler) o arac baskın atıgımız evin icinde var dedi sorna kimlik felan bıraktılar beni dedi sorna bida bole bişe yapmayın siz ve arkadaşların dedi bende dedim ki yapacam lan herzaman yapacam dedim bunlar beni tutukladı sorna dedi dağhan sen işkence gordunmu hic dedi bende dedim (Mother) işkence yaptım ordan biliom dedim direk beni oldurdu ve işsiz gecip beni şikayet eti ve ban yedim 8 saat
    6) Kanıtınız & Sebebiniz (Resim & Video):yok
    7) Steam ID'niz:https://steamcommunity.com/id/hlvrtomer/
     
    custom_html_banner1
  2. Daghan Saydam

    Daghan Saydam Ay Taşı
    [DarkRP] Moderatör

    Katılım:
    28 Haz 2019
    Mesaj:
    65
    Alınan Beğeniler:
    27
    Canın Az Olduğu İçin Tek Mermide Öldün := Normalde Yaralıyacaktım.
    Ayrıca Kanıtın Yok.
    Ve Ben Sana Silah Doğrulturken Sen Hala Ukalalık Yapıyorsun Eşkiya Değilsin Bir Şey Değilsin Daha Hafif Olman Gerekiyor.
    Ve Öldükten Sonra Yeni Bir Hayata Başlarsın Yani Ot Bastığını VB. Unutman Gerekiyor
    Ve Ben Seni Uyardım Konuyu Uzatmayalım Yapmadığım Halde Rolüme Devam Etmek İçin Sana Gel Uzatmayılım Dedim.
    Sen Yok Uzatıcam Felan Dedin.
    Ve Bende Uzattım Aslında Ne Güzel Sorgu Rolü Yapıcaktık.
    Ve Seni Haklı Çıkartıp Bırakıcaktım Sunucuda Seni Hapse Atabilicek Biri Yoktu Çünkü.
    Ayrıca Ban Benim Kararım Değil İsmailin Kararıdır.

    Ve Benimde Kararım Olamaz Zaten

    giphy (2).gif
    İyi Roller
     
    custom_html_banner1
  3. Reco AsSaiŞ

    Reco AsSaiŞ Ay Parçacığı
    Oyuncu

    Katılım:
    15 Haz 2019
    Mesaj:
    9
    Alınan Beğeniler:
    0
    ya bak kardeşim benim canım full du bu yalan soyluyorsun bak ben burda her konu actıgımda da hep bole oluyor herkez kanıt kanıt dağhan sen bi adminsin ve kurallara uyman gerek ben bunun peşini bırakmam solim ne olursa olsun
     
    custom_html_banner1
  4. Reco AsSaiŞ

    Reco AsSaiŞ Ay Parçacığı
    Oyuncu

    Katılım:
    15 Haz 2019
    Mesaj:
    9
    Alınan Beğeniler:
    0
    + bide ben ukalalık felan yapmadım sen cok agrasif sin ve acmıazsın orda direk ne diyon lan diyip azımı tıkayıp hapise atabilrdin
     
    custom_html_banner1
  5. Reco AsSaiŞ

    Reco AsSaiŞ Ay Parçacığı
    Oyuncu

    Katılım:
    15 Haz 2019
    Mesaj:
    9
    Alınan Beğeniler:
    0
    @Üstad lara bırakıyorum son careyi bi adama bu kadar da agrasiflik ve acımasızlık olmaz admin adam kural cignememeli !
     
    custom_html_banner1
  6. nihas

    nihas Alper ' nihas ' Şahin
    [DarkRP] Üstad

    Katılım:
    15 May 2018
    Mesaj:
    848
    Alınan Beğeniler:
    352
    custom_html_banner1
  7. xEpics

    xEpics Ismail
    [DarkRP] Moderatör Destekçi

    Katılım:
    10 Ağu 2018
    Mesaj:
    87
    Alınan Beğeniler:
    19
    Arkadaşlar silah dogrultulurken ukala ukala konuştugu için ban yedi. Kendisi admin sittede itiraf etti bunu.
     
    custom_html_banner1
  8. Reco AsSaiŞ

    Reco AsSaiŞ Ay Parçacığı
    Oyuncu

    Katılım:
    15 Haz 2019
    Mesaj:
    9
    Alınan Beğeniler:
    0
    ukala gibi konuşmak nedir bana anlatırmısın bi ismal ?
     
    custom_html_banner1
  9. Reco AsSaiŞ

    Reco AsSaiŞ Ay Parçacığı
    Oyuncu

    Katılım:
    15 Haz 2019
    Mesaj:
    9
    Alınan Beğeniler:
    0
    senin ukala yi nasıl anladıgını cok merak ediorum
     
    custom_html_banner1
  10. nihas

    nihas Alper ' nihas ' Şahin
    [DarkRP] Üstad

    Katılım:
    15 May 2018
    Mesaj:
    848
    Alınan Beğeniler:
    352
    Adam sana silah çektiyse bırak hakareti diklenemezsin. Sonuçta silah üstünlüğü olan karşı tarafın. + olarak yetkililer ile saygı ve sevgi çerçevesinde tartışmaya çalış.

    Konu Kilit.
     
    Emre Polis bunu beğendi.
    custom_html_banner1
Konu Durumu:
Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır.