[Eleştiri]Moon Gaming'deki 1 Yıllık Değişim

'Sohbet & Geyik Muhabbeti' forumunda Bob tarafından 10 Mar 2019 tarihinde açılan konu

  1. Bob

    Bob Aydan dünyaya dönen adam
    Destekçi

    Katılım:
    7 Oca 2018
    Mesaj:
    2,218
    Alınan Beğeniler:
    384
    Sizce neler değişti?
     
    Azerkytia bunu beğendi.
    custom_html_banner1
  2. Oyuncu_Bilo

    Oyuncu_Bilo Ay Efsanesi
    [DarkRP] Yönetici Destekçi

    Katılım:
    2 Haz 2018
    Mesaj:
    274
    Alınan Beğeniler:
    63
    Herşey :/
     
    custom_html_banner1
  3. M4 Çakır

    M4 Çakır Jandarma Özel Harekat Çavuş !
    Destekçi

    Katılım:
    16 Eki 2018
    Mesaj:
    438
    Alınan Beğeniler:
    169
    dostluklar
     
    custom_html_banner1
  4. Bob

    Bob Aydan dünyaya dönen adam
    Destekçi

    Katılım:
    7 Oca 2018
    Mesaj:
    2,218
    Alınan Beğeniler:
    384
    Sence dostluklar yerini nelere bıraktı?
     
    custom_html_banner1
  5. Erdem MasterGuardian

    Oyuncu

    Katılım:
    26 Şub 2018
    Mesaj:
    65
    Alınan Beğeniler:
    24
    Merhaba , bu tamamen benim fikrimdir.
    Bence bizim eskiden toplanıp cidden samimi bir ortamda yaptığımız şeyler yerini aynen şuna bıraktı ; Lan baksana adam 5 level çete dur base ine gidelim de para kasalım (diyen kişinin oyun bilgisi pek yoktur adam da almaz 5 dk sonra) silah alır millet arabasına çarptı diye vurur.
    Diğer alternatifler pek olmuyor genelde olaylar böyle gelişiyor. Bir kaç kişi mühendis ve ithalatçı de takılıyor genelde (şu an bende böyleyim)
    Bir şekilde para kasmaya çalışıyor. E adamda haklı para kasmadan adam gibi rahat rahat takılamaz.Arkadaşıyla bir mesleğe geçer gel şunu alalım der kanka bende para yok sende var mı kasınca atarım , arkadaşı da aynı şekil birbirlerine bakarlar.Şimdi herkese biraz hak vermiyor değilim base e almayanda haklı gidip arabasına çarptı diye vuran da haklı (adam sinirlenmiş çıkarması lazım o hedefte sensin :D).
    Server olarak bakarsak server şu an çok daha iyi ama eskisi gibi ortam yok ya da biz bulamıyoruz.Ben eski mapi değil eski mapte ki ortamı seviyordum yoksa benim için o kişilerle beraber takıldıktan sonra hangi haritada ve ya ne sistemde olduğumuzun önemi yok.Çünkü biz illa ki yapacak farklı şeyler buluyorduk.
    Bir de şu level işi bıktırıyor adamı ama cefa çekmeden sefa sürülmüyor diyerek level kasmaya devam ederek oynuyoruz.
     
    custom_html_banner1
  6. ALTES

    ALTES Ay Şerifi
    [DarkRP] Moderatör Destekçi

    Katılım:
    12 May 2018
    Mesaj:
    182
    Alınan Beğeniler:
    104
    RP Anlayışı "ehueheuhu knk dc gel ev kiralayak para basıp suit alak araba alak."
     
    custom_html_banner1
  7. Bob

    Bob Aydan dünyaya dönen adam
    Destekçi

    Katılım:
    7 Oca 2018
    Mesaj:
    2,218
    Alınan Beğeniler:
    384
    Ehuehue değilde eğegegegegeg
     
    ALTES bunu beğendi.
    custom_html_banner1
  8. Echelon53

    Echelon53 Yiğit "Cloxy" Balcı
    Oyuncu

    Katılım:
    23 Şub 2019
    Mesaj:
    74
    Alınan Beğeniler:
    17
    Bütün Her Şey Değişti Dostum, Bence Güzel Oldu.
     
    custom_html_banner1
  9. Bob

    Bob Aydan dünyaya dönen adam
    Destekçi

    Katılım:
    7 Oca 2018
    Mesaj:
    2,218
    Alınan Beğeniler:
    384
    Sistemsel açıdan evet.
     
    custom_html_banner1
  10. eypxkaan8

    eypxkaan8 Ay Kayası
    Oyuncu

    Katılım:
    23 Oca 2018
    Mesaj:
    91
    Alınan Beğeniler:
    12
    sen degiştin artık modsun ve rp anlayışı değişti sistem değişti(eski sistem daha iyi idi bence) oyuncu değişti oyuncular arası samimiyet azaldı misal ben @Mirze MeseKalkan ile eski mapta ben polis isem o da mafya ise aramızda şöyle bi diyalog olurdu
    Ben-Selam mirze abi
    Mirze-iyiyim abim sen nasılsın
    Ben-iyi be abi ben de bizim mahalleden ayrıldıktan sonra polislik sınavlarını kazandım şimdi pöh başvurusu yaptım
    Mirze-ooo hayırlı olsun ne diyelim yengenin selamı var bu arada
    Ben-A.S abi sen ne işle meşgulsün
    Mirze-Ben yeni bi torb-tornacı açıyorum
    Ben-heee iyi abi bi gün çayını içmeye gelirim

    Eğer onları basede yakalarsam mirze abiyi tutuklar (baskında) kendi arabama koyar pdye kadar yavaş yavaş konuşa konuşa gider hakime verirdim.Sonra başka mesleklerde farklı karakterlere bürünürdük.Şimdi bi oyuncuyla en ufak samimiyet kur işsizde rol yapmaya çalış aynen şöyle olur.
    Ben-OOO cemilim nasılsın ben de köyden yani geldim iş arıyorum sen buralarda necisin
    Cemil-Ne dedin sen bana
    Ben-cemiiil
    Cemil-NE ADIMI NERDEN BİLİYON KAYITTAYDIM BANIN HAYROLSUN ADMİN ADMİN BAN BAŞVURU YAPCAM ADMİN SAYTA(bilerek böyle yazdım)ÇEK DE BİŞİ ANLATCAM FORUM-BAN BAŞVURU-OYUN İÇİ ADLA SESLENME AÇIKLAMA:bu ipne bana oyunda adımla seslendi ban pls @just @sakura @eXdenyTR

    Oyun artık buna dönüştü


    :)MEŞEKALKANLARÖLMEZ:)
     
    Sakneta bunu beğendi.
    custom_html_banner1
  11. Bob

    Bob Aydan dünyaya dönen adam
    Destekçi

    Katılım:
    7 Oca 2018
    Mesaj:
    2,218
    Alınan Beğeniler:
    384
    Evet maalesef öyle herkes birbirini banlatma çabasında.Kendileri efsane Roleplay'lar yapar zaten.
     
    Tolga Felix bunu beğendi.
    custom_html_banner1
  12. eypxkaan8

    eypxkaan8 Ay Kayası
    Oyuncu

    Katılım:
    23 Oca 2018
    Mesaj:
    91
    Alınan Beğeniler:
    12
    keşke ben de oynayabilsem sizle ama olmaz çünkü pcem oynatmıyo garrys modu ben de bunu almayı planlıyorum https://donanimarsivi.com/800-tl-butce-ile-ikinci-el-oyun-bilgisayari-toplama/ bu arada sitede bağış toplamak ban sebebi mi yada yasak mı
     
    custom_html_banner1
  13. eypxkaan8

    eypxkaan8 Ay Kayası
    Oyuncu

    Katılım:
    23 Oca 2018
    Mesaj:
    91
    Alınan Beğeniler:
    12
    #13 eypxkaan8, 17 Mar 2019
    Son düzenleme: 17 Mar 2019
    custom_html_banner1
  14. Prenses Mahmut

    Prenses Mahmut Prenses
    Oyuncu

    Katılım:
    6 Kas 2017
    Mesaj:
    12
    Alınan Beğeniler:
    15
    Değişen şey benim dostlarım yokluğumdan dolayı böyle xD iyi ki de yokum bence server kalmamış ortada
     
    custom_html_banner1
  15. Hayırsız Tilki

    Hayırsız Tilki Müslüm Gürses
    [DarkRP] Yönetici Destekçi

    Katılım:
    16 Mar 2018
    Mesaj:
    718
    Alınan Beğeniler:
    287
    Aga beee ne günlerdi
     
    custom_html_banner1
  16. Bob

    Bob Aydan dünyaya dönen adam
    Destekçi

    Katılım:
    7 Oca 2018
    Mesaj:
    2,218
    Alınan Beğeniler:
    384
    Dostların var merak etme.:)
     
    custom_html_banner1
  17. Dizzy

    Dizzy Ay Meteoru
    Oyuncu

    Katılım:
    8 Haz 2018
    Mesaj:
    129
    Alınan Beğeniler:
    20
    Sistem güzel oldu fakat ortam :/
     
    custom_html_banner1
  18. Arda Güler

    Arda Güler Ay Tozu
    Destekçi

    Katılım:
    10 Tem 2018
    Mesaj:
    36
    Alınan Beğeniler:
    4
    Her Şey Degıstı ama eski harita ozletiyor be



    [​IMG]
     
    M4 Çakır bunu beğendi.
    custom_html_banner1
  19. Dolfin

    Dolfin Ay Parçacığı
    Oyuncu

    Katılım:
    20 Oca 2019
    Mesaj:
    13
    Alınan Beğeniler:
    19
    Vallaha okuduğum kadarıyla kimse murder kısmından bahsetmemiş. Yani bu ne demek oluyor? Öyle bir hale düşmüş ki kimse artık murder girmiyor. Yazın muder'a girdiğimde daima dolu bir server görüyordum. RP'nin dibine vuran gençlik buluyordum. Evet belki geceleri admin olmayınca herkes küfür kıyametteydi ama yine de samimi, içten ve kalabalık bir ortam vardı. Şimdi ise kimse murder'ın yüzüne bakmıyor. Yeni gelenler ortama alışmak için geliyor. Sonra sunucuyu beğenmeyip dark rp'ye vs. geçmeye başlıyor. Şimdi bunun sebebini veya sebeplerini burada anlatmaya kalksam muhtemelen yaşatmazlar beni. Şaka bir yana merak eden olursa başka bir konu altında anlatırım kendimce. İyi oyunlar canlarım.
     
    Charlotte ve ALTES bunu beğendi.
    custom_html_banner1
  20. Bob

    Bob Aydan dünyaya dönen adam
    Destekçi

    Katılım:
    7 Oca 2018
    Mesaj:
    2,218
    Alınan Beğeniler:
    384
    Bende yetkimin alınmasından bahsetsem şok olursunuz.
     
    custom_html_banner1