Ban Kaldırma Boş Yere Perma

'Ban Temyiz İstekleri' forumunda tokmakbey tarafından 11 Tem 2019 17:34 tarihinde açılan konu

Konu Durumu:
Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır.
  1. tokmakbey

    tokmakbey Ay Parçacığı
    Oyuncu

    Katılım:
    19 Haz 2019
    Mesaj:
    5
    Alınan Beğeniler:
    0
    1) Banlandığınız platform: DarkRp Gmod

    2) Sizi banlayan yetkili ( @Eray MoonGiler

    3) Banlanma sebebiniz: Zapıtaydım Sokakta Geziyordum Sonra Adamlar beni eziyordu sokakta bence call admin atım sonra eray abi beni sinirlendirdi ben sakin konuştum o hakaret gibi anladı sonra beni yanına çekti sonra baya konuştum banlanmamak için beni boş yere banlayamısın vesare gibi konuştum bi uymayan kuralım yoktuiki bile Sonra eray abi beni o adam çekme mavi half 2 deki aletle beni sağya duvara atı öldüm ss de var sonra geldi yanıma gine kurucuyla konuştum banlanacaksın dedi ve banladı ve permanet ban yedim boş yere ben bu sunucuyu sevdim okadar zamanımı harcadım ama naptıysam ne yaptım boş yere banlandım. banımın açılmasını bi sebebim olmasa bile admine birşey diyemem açılmasını çok istiyorum çünkü sunucuzu doğruya doğru çok beğeniyorum, ve yakındada destekci alacam eğer sunucuda daha çok zaman geçirirsem neyse inşallah banım açılır Oyunda olan arkadaşlarıma iyi rpler gerçekde olan arkadaşlarıma İyi Günler Diliyorum :) Seviliyorsunuz <3 Bu Arada İnşallah yakında lag sorunu düzeltirsiniz

    4) Banlandığınız tarih: 3 Hafta

    5) Neden banınız açılmalı (Bütün kurallara uyduğum halde ban,

    6) Kanıtınız & Sebebiniz (Admin Beni çektiğim çatıdan aşaya atı ve beni perma banladı Daha detay aşadağıdaki fotoda

    7) Steam ID'niz: STEAM_0:0:210152930

    [​IMG]

    [​IMG]
    Fotoyu tam zamanında oyunum kastığı için sonra ss aldım bi 141 5 Saniye geçti sağ üste kim öldürdüğü keske görünseydi daha detaylı bilgi verebilirdim Ondan kb

    [​IMG]
    Buda Ban Atıldığında aldığım ss
     
    custom_html_banner1
  2. Eray Bozkır

    Eray Bozkır Ay Tozu
    [DarkRP] Yönetici [Murder] Moderatör Destekçi

    Katılım:
    25 Şub 2019
    Mesaj:
    37
    Alınan Beğeniler:
    15
    Dostum ben sana yardımcı olmaya çalışırken labali bir şekilde konuştun.Beni banlayamazsın sen kimsin felan diye konuştun.Zaten ölüyken attığın ss de Chati okursan labali tarzda konuşmaların devam ediyordu bende server kurucusuna olayı danıştım ve autismden permalamamı söyledi.Düşerek ölme sebebin ise yukarı çıkarken bugdan dolayı yere düştün zaten anında seni respawnladım.Saat gece 3 te sizlere daha huzurlu bir oyun tadı sunabilmek için çalışıyordum.Zaten hatanın farkındaydın herhangi bi ban temyiz açmadın.Karar üstadların @nihas @CaptainFox @AnesThesia
     
    #2 Eray Bozkır, 11 Tem 2019 18:09
    Son düzenleme: 11 Tem 2019 18:32
    custom_html_banner1
  3. tokmakbey

    tokmakbey Ay Parçacığı
    Oyuncu

    Katılım:
    19 Haz 2019
    Mesaj:
    5
    Alınan Beğeniler:
    0
    Tm abi konu boyleydiye ben o geceyi tam hatırlamıyorum sinirliydim discordan arkadasim hep konuşuyordu seni tam duyamadim bi eşeklik yaptik tamam eyvallah geçmiste kalan bi olay affetsen pismanim valla boyle sw bulamam daha.
     
    custom_html_banner1
  4. Eray Bozkır

    Eray Bozkır Ay Tozu
    [DarkRP] Yönetici [Murder] Moderatör Destekçi

    Katılım:
    25 Şub 2019
    Mesaj:
    37
    Alınan Beğeniler:
    15
    custom_html_banner1
  5. nihas

    nihas Alper ' nihas ' Şahin
    [DarkRP] Üstad

    Katılım:
    15 May 2018
    Mesaj:
    732
    Alınan Beğeniler:
    276
    Hatanı anladığın için için teşekkürler, ban temyiz isteğin, kabul edildi.

    Sunucuya giriş yapabilirsin.
     
    tokmakbey bunu beğendi.
    custom_html_banner1
Konu Durumu:
Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır.