Animasyon Komutlarının Tuşlara Bağlanılması

'Garry's Mod | DarkRP Sunucusu [Aktif]' forumunda Thor Odinson tarafından 3 Kas 2017 tarihinde açılan konu

  1. Thor Odinson

    Thor Odinson Ay Magması
    Oyuncu

    Katılım:
    21 Eki 2017
    Mesaj:
    175
    Alınan Beğeniler:
    55
    Merhabalar. Ben James Howlett. Bugün size anahtarlar'da R tuşuna bastığınızda karşınıza gelen animasyon ekranından sadece seçilmiş olan animasyonları nasıl bir tuşa atarsınız bunu öğreteceğim.

    ADIM 1 | KOMUT

    _DarkRP_DoAnimation (Animasyon'un numarası)
    Örnek:


    bind k "_DarkRP_DoAnimation 1617"
    Burada K tuşuna bastığımızda DarkRP'nin 1617 numaralı animasyonunu yapmasını söyledik.

    ADIM 2 | TABLO
    rKtR07G.png

    Tablo tam olarak böyledir.
    ACT_GMOD_GESTURE_AGREE: 1610.jpg
    ACT_GMOD_GESTURE_BECON: 1611.jpg
    ACT_GMOD_GESTURE_BOW: 1612.jpg
    ACT_GMOD_GESTURE_DISAGREE: 1613.jpg
    ACT_GMOD_GESTURE_WAVE: 1615.jpg
    ACT_GMOD_TAUNT_PERSISTENCE: 1616.jpg
    ACT_GMOD_TAUNT_MUSCLE: 1617.jpg
    ACT_GMOD_TAUNT_LAUGH: 1618.jpg

    ADIM 3 | TADINI ÇIKARTIN!

    Birilerine bir şeyler öğretebildiysem ne mutlu bana. İyi oyunlar :)
     
  2. MoonGaming

    MoonGaming Ay Efsanesi
    Forum Yetkilisi

    Katılım:
    14 Eki 2017
    Mesaj:
    332
    Alınan Beğeniler:
    886
    Güzel konu, eline sağlık.
     
    Froidaxx bunu beğendi.